Pored terapijskog pristupa liječenju određenih kožnih bolesti kao što su ekcemi, psorijaza i pigmentacija na koži, kao dodatni tretman za njegu oštećene kože sklone promjenama preporučujemo 100% čisto arganovo ulje. Hiperpigmentacija - pojava tamnih fleka na licu je najčešće posljedica tzv. melazme, koja se uglavnom javlja na čelu, obrazima, bradi i gornjoj usni. Pored toga, na licu i drugim dijelovima tijela, mogu se javiti i tzv. postinflamatorne hiperpigmentacije, gdje je nakupljanje pigmenta posljedica ranijeg kožnog oboljenja (npr. akne, ekcemi, lichen planus itd.), a često je udruženo s kasnijim izlaganjem suncu.

Napomena: svi sadržaji na web stranici služe samo u svrhu opće njege kože lica i tijela te općeg informiranja. Informacije o brojnim zdravstvenim poremećajima i promjenama na koži, te preporuke Dr.Pasha proizvoda nisu namijenjeni dijagnosticiranju niti propisivanju terapije te ne mogu biti zamjena za stručnost, znanje, vještinu i procjenu farmaceuta i liječnika.

Preporuka:

Hiperpigmentacija

Za jutarnji tretman kože preporučujemo sapun kafa karanfilić. Sapun pomaže kod liječenja lokalnih promjena na suhoj i mješovitoj koži. Eterično ulje karanfilića djeluje antibakterijski i antigljivično te se preporučuje za tretman fleka na licu nastalih kao posljedica ranijih kožnih oboljenja. Ubrzava srastanje rana i pukotina na koži. Za uvečer pred spavanje preporučujemo tretman lica sa 100% čistim arganovim uljem koje spriječava isušivanje i održava elastičnost kože. Ulje podstiče me­tabolizam kolagena i povećava njegovu topivost u dermisu. Vlaži i omekšava, pogotovo suhu i zrelu kožu. Čisto arganovo ulje sadrži vitamine, proteine, minerale, linoleinsku kiselinu i druge masne kiseline.