Šetnjom do vitke linije i zdravlja!
 

Istraživanje objavljeno u američkom časopisu "Diabetes Care" pokazalo je da čak i samo 15 minuta pješačenja, pola sata nakon obroka smanjuje rizik od dijabetesa, a šetnja od 45 minuta ujutru ili kasno poslijepodne je najdjelotvornija, kao i šetnja odmah nakon večere. Želite li živjeti zdravije? Možete početi već danas – prošetaj do fakulteta, posla ili prodavnice.

Istraživanje je takođe pokazalo da je najefikasnije šetati nakon večernjeg obroka. Večera je obično najobilniji obrok, pa uzrokuje najveći porast šećera u krvi, što traje cijelu noć, čak i do jutra, zbog toga je od posebnog značaja šetati se poslije ovog obroka. 

Pozitivni efekti hodanja:

 

  • - hodanje topi masnoću u tijelu,

  • - snižava tlak,

  • - za 1,5 km prosječna osoba potroši 100 kalorija,

  • - ublažava bolove u leđima i vratu,

  • - pomaže kod depresije i rješavanja stresa,

  • - hodanjem se manje opterećuju koljena od mnogih drugih fizičkih aktivnosti,

  • - hodanje ubrzava metabolizam,

  • - redoviti šetači imaju manje šanse da dožive srčani udar,

  • - ojačavaju se kosti i mišići,

  • - nakon hodanja se bolje spava.


Blagodati hodanja su mnogobrojne, no kao i u svakom sportu, a hodanje jeste sport, morate hodati redovito i uvijek u približnom jednakom trajanju. Preporuka svima onima koji žele da vode zdrav način žvljenja, je da bi trebalo da vejžbaju oko 150 minuta nedjeljno ili barem po 30 minuta pet dana u nedjelji. Ova istraživanja važna su i kada je mlađa poulacija u pitanju, uključujući i trudnice, koje imaju nešto veći rizik od dijabetesa.